Introduktion

Du kanske undrar varför bloggen kallas för Mitt ensamma sorgliga liv. Det beror helt enkelt på att jag är fruktansvärt ensam. Jag har inga vänner. Visserligen har jag några få familjemedlemmar, men alla har ju fullt upp med sitt. En anledning till att jag sitter ensam så här är att jag har varit svårt sjuk under många år (fysiskt sjuk) och är nu - inte på samma sätt - fysiskt sjuk igen. Jag lider av någon form av kronisk värk som tydligen inte syns i vanliga blodprov. Det här har jag haft i nära fem år.

 

Men ensam, det har jag varit hela livet. Jag förstår inte själv varför. Man kanske skulle kunna tro att jag är världens tråkigaste eller kanske otrevligaste person. Det kanske jag är. Man får ju aldrig något litet betyg av folk som väljer att inte umgås med en.

 

"För ful". "Jättetråkig". "Konstig". "Äcklig"."Otrevlig". Nej, det här är det ingen som sagt till mig. Inte direkt i alla fall. Men när de väljer att inte ha kontakt med mig längre, då måste det ju bero på något, eller hur?

 

Du kanske tänker att det här blir en jättetråkig blogg att läsa. Antagligen. Jag kommer då inte att läsa den själv... ;). Men om det är så att du förstår hur det känns, om du själv är ensam - då kanske du kommer att vilja läsa några ord från en annan ensam person. Vi får väl se.

 

Det här var bara en kort introduktion. Välkomna till min tråkiga blogg. :)

Kommentarer
Postat av: julll

stackars dig :( jag tycker i alla fall du är värd massa kompisar som finns där för dig om du är sjuk och mår dåligt! ha det bäst vännen. puss o kram

2008-07-12 @ 14:08:10
URL: http://julll.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars dig verkligen jag skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan kompisar , :/ om du är mindre en 16 adda gärna min msn då om du vill ha någon att prata med eller så. ha det bra. craaazyy[email protected]

2008-07-12 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0