Misslyckad

Vart jag än tittar finns (vad som ser ut som) lyckliga och lyckade människor. De har examina, arbeten, körkort, bilar, förhållanden, barn...

 

Och sen är det jag... Jag är fortfarande på samma nivå som jag var när jag gick ur gymnasiet. Det får mig att känna mig totalt misslyckad när det gäller allting. Livet i allmänhet och särskilt det viktigaste - pojkvän/sambo och barn.

 

Jag känner mig så misslyckad som kvinna, eftersom jag inte har lyckats attrahera någon lämplig. Det är som det alltid har varit. En del killar är intresserade av mig, men jag är inte intresserade av dem och så vice versa. Vad måste jag göra för att komma ur den här situationen? Eller gäller det bara att vänja sig vid att vara ensam?

 

Jag vet inte alls vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: fia

Hej... tro det eller ej, men jag känner igen mig i vad du säger... men, misslyckad är du INTE. och inte är du ensam heller... skriv gärna tillbaka om du vill

2008-07-15 @ 14:17:41
URL: http://snyggofia.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Då och då träffar man på grymt pinsamma människor. Har du någon gång mött på en riktig pinsam människa vars pinsamheter du inte kan glömma?



Dela gärna med dig av din historia. All historia är guld värda och läs om ett medium jag träffade som var grymt pinsam. Honom glömmer jag aldrig vad som än händer.

2008-07-15 @ 14:18:46
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0