Värre än vanligt

Just nu är det värre än vanligt. Jag orkar inte gå in på detaljerna, men det känns faktiskt som de chanser jag eventuellt har haft att få ordning på livet är slut nu.

Och allt verkar hända på en gång, stort och smått. När det gäller det sistnämnda kan jag dra ett par exempel. Bilen är trasig och går inte att reparera om man inte lägger dubbla värdet på en reservdel. Pengar vi naturligtvis inte har. Samtidigt har mammas mobil gått sönder. För någon som byter mobil var tredje månad och har råd med är det kanske inte så märkvärdigt, men för oss är det ganska svårt att hantera.

Det verkar som om jag och min familj har mer otur än andra, fast det är väl bara subjektivt. Alla känner det förstås så. Hur som helst är det för mycket. Jag kan inte ens börja försöka nysta i problemen. Nu vill jag bara sova, tills det ordnar sig eller tills jag dör, vilket som nu inträffar först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0